.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه دانشجويان اصولگرا به احمدی نژاد درباره انتصاب مرتضوي

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي اصفهان و علوم پزشکي درباره انتصاب مرتضوي به عنوان رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، خطاب به احمدي‌نژاد نامه نوشت.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

جناب آقاي دکتر احمدي‌نژاد

رياست محترم جمهوري

سلام عليکم

اتنخاب مجدد شما توسط مردم عزيز ومتعهدمان در 22خرداد ماه، يک پيام بيشتر نداشت و آن اسلام و تحقق آن در تمام عرصه‌هاي حکومتي بود. خواسته‌اي که وظيفه سنگيني را بردوش شما و البته همه ملت گذاشت و آن دقت در عملکرد شما و زير مجموعه شما بود تا هيچ‌گاه تخطي از اسلام صورت نگيرد و لازمه اين مهم جز با تعامل قوي و اطمينان بخش دوطرف حاصل نمي‌شود. تعاملي که احتياج و نياز ضروري دستگاه‌هاي دولتي و شخص شماست و اين امر فقط محدود به قشر جامعه به صورت عام نمي‌شود که البته آن امر بسيار ستودني است و اما نه کافي. تعاملي که در ديدارهاي سفرهاي استاني تشکل‌هايي چون ما را هم در بر بگيرد!

جناب آقاي دکتر احمدي نژاد

شما به عنوان منادي عدالت در فضاي فراموش شده چند سال پيش، علم عدالت خواهي و کرامت انساني را برداشتيد و همچنان در راستاي رسيدن به آن اهداف تلاش‌هاي بسيار مي‌کنيد.

والبته ما در اصل، حاميان همان گفتمان‌ها هستيم که تا وقتي آنها استوار باشد ما سرسختانه پشتيبان آن خواهيم بود و البته زماني هم که تخطي از آن صورت بگيرد بنا بر وظيفه‌اي که ولي امرمان بر دوشمان قرار داده‌اند آن را نقد خواهيم کرد و البته هيچ هراسي از مدافعان فرصت‌طلب و بي‌انديشه نخواهيم داشت.

رييس‌جمهور محترم

اخيرا مطلع شديم که شما در حکمي جناب آقاي مرتضوي را به رياست ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب کرديد. اين امر قبلاً توسط دوستان منتقد شما پيش‌بيني شده بود که البته مورد قبول ما واقع نشد؛ چرا که چگونه ممکن است شخصي که صلاحيتش مورد ترديد است براحتي در دولتي که منادي عدالت است قرار بگيرد؟! چطور ممکن است کسي که هنوز به عنوان متهم اول حادثه کهريزک شناخته مي‌شود توسط شما حکم بگيرد؟ آيا گزارش تحقيق و تفحص از قوه قضاييه را مطالعه نکرده‌ايد؟ پيشنهاد مي‌کنيم يک بار آن را مطالعه بفرماييد زيرا اتهاماتي در آن هست که داشتن حتي يکي از آنها، شخص را در ورود به دولت نهم با مشکل جدي روبرو مي‌کرد. چطور در دولت دهم اين‌ها ناديده گرفته مي شود؟ آيا ازمواضع اصولي‌تان کوتاه آمده‌ايد؟

آقاي دکتر؛ شما از نفاق چيزي شنيده‌ايد؟ منافقان فقط مسببان حوادث اخير نيستند؛ بلکه آنها کساني هستند که نفاقشان براي بسياري آشکار و مسير تا حدود بسياري روشن شده است. ولي آنچه در اطراف شما وجود دارد نفاق به شکل بسيار پيچيده‌اي است که متاسفانه متوجه آن نيستيد که در اين راستا لازم است برايتان مطلبي را عرض کنيم: کساني که قبلا در بيرون از دولت به تخريب شديد دست مي‌زدند تا بتوانند مانع حرکت‌هاي اصلاحي شما شوند امروز با درک شرايط جديد به شکل ريشه‌اي‌تر اقدام به تخريب گفتمان‌هاي شما کرده‌اند ظاهرا مصلح‌اند ولي آمده‌اند تا در جهت استحاله از درون، شما را مجبور به عقب‌نشيني کنند والبته اين اتفاق در سطوح مختلف ادارت دولت قابل مشاهده است! فراموش نمي کنيم که شما براي ممانعت از شکل‌گيري حلقه‌هايي خاص در اطراف بعضي از وزيرانتان آنها را تغيير داديد. حال چه شده است که خود دچار اين مشکل شده وديگران را متهم به سوءظن مي کنيد؟! فکر نمي کنيد که حلقه اي، در اطراف شما مانع ديدن بسياري از چيزها در منظر شما شده است؟ اميدواريم ما را نيز مانند ديگر دوستانتان به اين امر متنبه نفرماييد که رئيس دفتر شما شخص ناشناخته‌اي است که مظلومانه آماج اتهامات است، درحالي که اين يک اشتباه محض است وغيرقابل توجيه!

و السلام علي من اتبع الهدي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1388
جانا سخن از زبان ما گفتید معمولا برای خبط و خطا جزیمهای در نظر می گیرن لیکن با تاسف باید اظهار داشت بظر میرسد وقتی دسته بندی در پیش می آید وارون ارزشها صورت می گیرد.خدا کند اصولگرایی جناب دکتر عزیز بوسیله زیادی خواهان گرفتار اصلاح طلبی سید اولاد پیغمبر نشود تا نتیجه هزینه از اعتماد مردم ولایتمدار گردد.باتشکر از قشر فهیم دانشجو که بیدلر وپویا و حساس است زیرا تازمانی که مغز جامعه بیدار و حساس می باشد آن جامعه زنده وپویا است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.